Zlozony problem - upg. starego kompa

Autor: Krzysztof Lis (ahmeni_nospam_at_tenbit.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 12:08:50 MET DST

Witam
Problem dotyczy kompa mojej siostry (Cel466, I440BX/ZX, 384MB RAM, TNT
Vanta 16MB). Chciałaby sobie coś ulepszyć, ale nie ma za dużo kasy i
długo mieć nie będzie więc zakup całości bebechów na raz odpada.
Przyszły mi do głowy dwie możliwości:
1. Kupić do obecnego kompa lepszą kartę, np R9200, ale nie wiem czy
pójdzie (tj. czy znajdzie się jakiś na 3.3V) i potem, za czas jakiś
dokupić CPU, MB i RAM.
2. Kupić teraz GF2MX400, potem wymienić CPU, MB i RAM, a potem raz
jeszcze grafikę.
Co sądzicie o tym?
Czy te opcje są w ogóle wykonalne (tzn czy za 6-12 miesięcy znajdzie się
jeszcze jakaś płyta AGP2.0? Jeszcze później grafika na AGP2.0?)
Może lepiej kazać jej się męczyć jeszcze rok na tym co ma i powoli
zbierać kasę? Nawet za rok bedzie sobie mogła pozwolić na jakąś
najtańszą sklepową opcję (w tej chwili np. KT400, Duron1600, 256RAM).
Wiem, że o standardach AGP było już wiele razy bo czytałem archiwum. Ale
jasnej odpowiedzi na pytanie jakie karty są dostępne dla danego napięcia
  nie znalazłem (karta zgodna z AGP2.0 wcale nie musi obsługiwać i 3.3V
i 1.5V).

--
Pozdrawiam
Lisek