Re: temperatura barton

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Mon 03 May 2004 - 15:36:04 MET DST

> Do jakiej temperatury może się nagrzewać AMD 2500 barton
(0.13 mikrona) ?
> Tak normalnie to mam 33 do 35 (ale od razu zrezygnowałem z
boxowego
> wiatraka) jednak się zastanawiam ile on wytrzyma jeśli
chodzi o temperature
> a kręci się spokojnie na 3200 :) A i jeszcze jaka
maksymalna temperatura
> płyty głownej ? (normalnie mam do 41 stopni)

Chmmmm.. tzn ze masz temperature na plycie wyzsza niz na
procesorze ? Ja bym to sprawdzil innym programem bo u mnie
jest dokladnie odwrotnie ale i tak na GA-7VA nie moge zejsc
z temperatura niekreconego proca ponizej 50stopni. Wogole to
mysle ze czujniki przeklamuja i to solidnie wiec odczyty
podawane z roznych plyt maja sie nijak do siebie.
Robert