Re: Canon vs. HP

Autor: Gmork (gmork_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 15:58:27 MET DST

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Nie wierz w dane podane przez producenta.

To może działać w dwie strony, prawda?
W sklepie powiedziano mi także, że Canon marnuje sporo tuszu na czyszczenie
głowic przy każdym uruchomieniu, a HP nic takiego nie robi.

> Canony w każdym teście
> wychodzą taniej od HP i nie ma tutaj żadnych wątpliwości. nie

W jakim teście? Testowałeś osobiście (=miałeś obydwa modele) czy polegasz na
opiniach innych, które IMHO mogą być równie złudne jak informacje podane
przez producenta.

> uwzględniając kosztu zakupu głowicy w Canonie, Canon jest na pewno
> tańszy.

Tego właśnie się obawiam, bo moje potrzeby są takie, że czasami drukarka
może stać 2 - 3 tygodnie i drukowanie czegokolwiek tylko po to by uchronić
Canona przed zasychaniem wydaje mi się zwykłym marnotrawstwem. Mam spore
potrzeby, ale nie jest tak, że drukuję regularnie, więc poważnie się
zastanawiam nad kupnem Canona.

> Mimo to, porównanie jest beznadziejne bo HP 5150 jest o klase lepszy od
> marnej i250. i250 jest głośny (nie słyszałem go, ale słyszałem i350 i
> mnie krew zalewała), nie ma tacki do odbioru papieru, nie drukuje A4
> bez marginesu i dodatkowo imho jest po prostu brzydka:)

Tak, zgadzam się. Ewentualnie w grę wchodziłaby i350.

--
Gmork