Re: Monitor LG czy warto ?

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 15:53:05 MET DST

> IMO mozna kupuc LG, ale wtedy gdy ma sie mozliwosc sprawdzenia go przed
> zakupem.
> Simon98

Też jestem tego zdania, ale to się tyczy wszystkich monitorów CRT (no nie
wiem jak z tymi z górnej półki). Ja bratu wybierałem monitor Belinea,
dopiero 4 spełnił moje wymagania, chociaż ma lekko uszkodzone pokrętło menu
(Ÿle przeskakuje czasami), to i tak był najlepszy z nich wszystkich. Ja się
sparzyłem na swoim monitorze, więc przed zakupem warto naprawde go obejrzeć
dokładnie, sprawdzajšc np. czy zbierznoœć kolorów jest ok, jeœli nie ma
możliwoœci tego regulacji.

Pozdawiam