Re: Ostrzeżenie (?) - coś o monitorach ...

Autor: Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 May 2004 - 16:26:47 MET DST

Zbyszek Pluta wrote:
> czy to możliwe żebym tak idiotycznie załatwił ten monitor ? czyściłem
> w życiu mnóstwo monitorów ale musiało akurat na ten paść ?

Rozumiem twój smutek. Proponuję abyś zdarł do końca tą warstwę i kupił sobie
jakiś dobry filtr na monitor. Będzie to wyglądać trochę staroświecko, ale
funkcjia powinna być zachowana.

U mnie monitor zachlapał się gorącą stearyną. Przetarłem szmatką i pianką do
montiorów, ale smugi zostały. Naszczeście widać je tylko na ciemnym tle, gdy
montior jest oświetlony bocznym światłem, więc nic już z tym nie robię, a
boję się pochlapać to rozpuszczalinkiem czy benzyną.