Re: Canon vs. HP

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 21:34:19 MET DST

Gmork wrote:

> To może działać w dwie strony, prawda?
> W sklepie powiedziano mi także, że Canon marnuje sporo tuszu na
> czyszczenie głowic przy każdym uruchomieniu, a HP nic takiego nie
> robi.

Marnuje. Ale nie będziesz jej bez przerwy włączał wyłączał.

> W jakim teście? Testowałeś osobiście (=miałeś obydwa modele) czy
> polegasz na opiniach innych, które IMHO mogą być równie złudne jak
> informacje podane przez producenta.

Polegam na opiniach różnych ludzi i testach w internecie. Nie uważam
opinii za złudne.

> Tego właśnie się obawiam, bo moje potrzeby są takie, że czasami
> drukarka może stać 2 - 3 tygodnie i drukowanie czegokolwiek tylko po
> to by uchronić Canona przed zasychaniem wydaje mi się zwykłym
> marnotrawstwem. Mam spore potrzeby, ale nie jest tak, że drukuję
> regularnie, więc poważnie się zastanawiam nad kupnem Canona.

Wydrukowanie jednej strony to żadne marnotrastwo. A korzyść z taniego
tuszu spora. W HP też musisz co jakiś czas wymienić głowice. Weź to też
pod uwage

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200