Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 14:12:10 MET DST

shado wrote:
> ten nieznnay serwis to chyba glowny serwis LG w warszawie bo tam
> zostala wyslana nagrywarka a nie naprawiana w krakowie

Dziwne... w Rzeszowie naprawiali na miejscu albo orzekali ze nalezy sie
nowe...

> w moim przypadku ilosc wadliwych sztuk wyniosla 100%

100% z 2 - wiesz ze raz na 20 lat powinien sie trafic ktos kto trafi 6 w
totka 2 razy pod rzad? biorac pod uwage ze uszodzenia napedow zdarzaja sie o
wiele czesciej niz 6 w totka mozna powiedziec ze miales pecha i tyle...

> ja rozumiem ze moze sie zepsuc nagrywarka, ale nie rozumiem jak mozna
> z serwisu wypuscic jeszcze bardziej zepsuta nagrywarke

Ja bym meczyl serwis i straszyl rzecznikiem praw konsumenta albo czyms innym
wciagajacym w machine biurokracji:)

--
 - Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -