Re: Serwis LG- totalna porazka

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 12:42:50 MET DST

Kolezka Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl w dniu dla niego ciezkim, wypocil co
nastepuje:
> Zaczalbym na twoim miejscu spokojniej, nie skreslalbym calej firmy...
> okej - kupiles w nieznanym sklepie (moze to oni cos z nagrywarka
> robili?), nagrywarke lg, oddales do nieznanego serwisu LG (a w Polsce
> jest ich pare), oni Cie olali, to LG jest do niczego i wogole to
 ten nieznnay serwis to chyba glowny serwis LG w warszawie bo tam zostala wyslana nagrywarka a nie naprawiana w krakowie

> smiecie?. LG jak na ten przedzial ceny jest nawet ok - nie jest to
> tez mercedes wsrod nagrywarek, ale trzyma poziom - a pare wadliwych
> sztuk _musi_ sie trafic - poprostu nie placa sie robic trwalych

w moim przypadku ilosc wadliwych sztuk wyniosla 100%

> nagrywarek - niedlugo spowszechnieje dvdr a potem cos nowego i tak
> dalej a ktos musi kupowac nowe.. coraz szybsze modele nawet jezeli
> ich nie do konca potrzebuje:) (vide 1 rok gwarancji na dyski...)
ja rozumiem ze moze sie zepsuc nagrywarka, ale nie rozumiem jak mozna z serwisu wypuscic jeszcze bardziej zepsuta nagrywarke

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,