Ostrzeżenie (?) - coś o monitorach ...

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Sun 02 May 2004 - 14:11:17 MET DST

Nie jestem w komputerach nowy, robię w tym od jakichś 12 lat, głównie
administruję siecią w pracy.

Od 4 lat mam w domu monitor iiYama Vision Master Pro 410 - bardzo dobry
monitor, w 17 calach nie chcę innego. W domu z mojego komputera korzysta też
rodzina więc zdarza się że dzieci "palcują mi" powierzchnię kineskopu. No to
wtedy ja sprayem go i czyściutką specjalnie do tego przeznaczoną szmatką. I
tak było długi czas aż do wczoraj gdy przy takim kolejnym czyszczeniu
zauważyłem na powierzchni monitora jakby rysę. No to potarłem jeszcze i
jeszcze ... ku mojemu przerażeniu nie mogłem tego wyczyścić a skaza się
powiększała ... potem stwierdziłem że to chyba nie brud tylko zaczyna mi
obłazić warstwa antyodblaskowa ...

nie trę już dalej i jest mi smutno ... chyba muszę się z tym nauczyć żyć -
przypomina to plamę albo jakiś nalot ... obraz niby widać cały ale to
wytarte miejsce jest nieco jaśniejsze ...

czy to możliwe żebym tak idiotycznie załatwił ten monitor ? czyściłem w
życiu mnóstwo monitorów ale musiało akurat na ten paść ? :(((((((((((

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl