Re: zabezpieczyc dysk - mbr, fat itp

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 20:05:21 MET DST

> - czyli jak bede mial kopie mbr (512 bajtow cz 2k ?) to nie grozi mi
utrata
> "danych na dysku" w razie jakby sie cos z mbr stalo ?

jesli padnie Ci mbr i bedziesz mial jego kopie to utrata danych Ci nie
grozi... ale wez pod uwage, ze czasem moze pasc cos innego, na przyklad
elektronika albo powierzchnia talerza magnetycznego... wtedy zadna kopia
mbr nie pomoze
jedyne skuteczne zabezpieczenie danych to skopiowanie ich na inny fizyczny
nosnik, a jesli sa bardzo wazne to nawet na kilka nosnikow