Re: zabezpieczyc dysk - mbr, fat itp

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 19:59:27 MET DST

> Anyway. Czy mozecie mi polecic jakis program (cena nie gra roli), ktory
> moglby zrobis obraz partycji, ale ! Moc ja przywrocic w tym samym
miejscu,
> czyli np. mam partycje C D E i chcialbym obraz C przywrocic w to samo
> miejsce. Slyszalem, ze np Drive Image przywraca, ale korzysta z wolnego
> miejsca na koncu dysku.

jesli cena nie jest istotna to nie lepiej bedzie kupic drugi taki sam dysk
i robic na nim kopie tego roboczego?
bo co chcesz robic z obrazami tych partycji? nagrywac na plyty? jesli dysk
maly to ok ale jesli z 80gb i do tego 50% zajete to plyty odpadaja jesli
chcesz czesto robic archiwizacje...
ja bym kupil drugi dysk, zamontowal go w kieszeni i robil kopie calego
dysku na przyklad ghostem

pozdrawiam