Re: Problem z g³o¶nikami i d¼wiêkiem...pomozcie

Autor: Voyta$ (mazzi_at_plusnet.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 15:11:52 MET DST

> Mam takie glosniki i wsio jest ok. Creatvie to raczej przednia firma i
> lipy nie puszcza, chodz wiadomo wszystko zdarzyc sie moze.
> Najrozsadniejsze wyjscie to pozyczyc od kogos inna karte i posluchac na
> innej karcie, najlepiej wlasnie na Audigy, ktora wcale nie jest az tak
> droga, ja kupilem niedawno za 149 zeta OEMa

Chyba tak zrobie...jak uzbieram kase.
A czy moze ktos wie gdzie mozna dostac przedni panel audio do plyty
Epoxa???
Chodzi mi o takie cos podlaczane do specjalnych gniazd na plycie glownej.
To pozwoliloby mi podlaczyc do niego przedni line-out no i korzystac z
mikrofonu, bo teraz nie moge.
Wie ktos skad wziac takie cos???