Re: Zdejmowanie radiatora z karty graficznej (Saphire Radeon 9200)

Autor: Michał Paczkowski (sasdasda_at_wp.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 15:10:31 MET DST

> Z opinii jakie tutaj prezentowano wynika ze chyba jednak
> rozwiazanie silowe bedzie konieczne. Po prostu trzeba
> podwazyc z czuciem jakims srubokretem radiator po uprzednim
> solidnym zabezpieczeniu laminatu i okolicznych elementow
> przed uszkodzeniem. GPU nie wyrwiesz.. ma tyle miejsc
> lutowania ze raczej nie ma szans.
> Robert

Ale macie pomysły :) Ja bym nie kompał elektroniki, a od śrubokrętu trzymał
bym się z daleka. Nie bawiłem się w odrywanie radiatora, ale bał bym się
pęknięcia lub porysowania (porycia) układu. Podobno klej lepiej puszcza gdy
procesor jest nie zamrożony, a rozgrzany. Nie wiem, nie testowałem, pewnie
różne kleje różnie na podgrzanie reagują, ale to wydaje mi się
najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jeszcze raz przejrzał bym google.

Pozdrawiam