Re: Problem z g³o¶nikami i d¼wiêkiem...pomozcie

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Sat 01 May 2004 - 13:55:07 MET DST

U¿ytkownik Voyta$ napisa³:

> Tylko nie piszcie wszyscy, zebym od razu kupil Audigy bo chwilowo nie mam
> na to funduszy...calosc poszla na glosniki...boje sie, ze w bloto...

Mam takie glosniki i wsio jest ok. Creatvie to raczej przednia firma i
lipy nie puszcza, chodz wiadomo wszystko zdarzyc sie moze.
Najrozsadniejsze wyjscie to pozyczyc od kogos inna karte i posluchac na
innej karcie, najlepiej wlasnie na Audigy, ktora wcale nie jest az tak
droga, ja kupilem niedawno za 149 zeta OEMa

> Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

pkruk