Re: Zdejmowanie radiatora z karty graficznej (Saphire Radeon 9200)

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sat 01 May 2004 - 13:32:32 MET DST

> przyklejony ... Ktos ma jakis pomysł jak go odkleić?
Słyszałem o
> zamrażaniu ale nie wiem czy to dobry pomysł.
> Na razie moczyłem karte w ekstrakcyjnej przez jakis czas,
ale nic to nie
> dało (oprócz tego, ze wszyskie nalepeczki odeszły :))

Z opinii jakie tutaj prezentowano wynika ze chyba jednak
rozwiazanie silowe bedzie konieczne. Po prostu trzeba
podwazyc z czuciem jakims srubokretem radiator po uprzednim
solidnym zabezpieczeniu laminatu i okolicznych elementow
przed uszkodzeniem. GPU nie wyrwiesz.. ma tyle miejsc
lutowania ze raczej nie ma szans.
Robert