Re: Zdejmowanie radiatora z karty graficznej (Saphire Radeon 9200)

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 May 2004 - 15:27:12 MET DST

> Ale macie pomysły :) Ja bym nie kompał elektroniki, a od śrubokrętu
trzymał
> bym się z daleka. Nie bawiłem się w odrywanie radiatora, ale bał bym
się
> pęknięcia lub porysowania (porycia) układu. Podobno klej lepiej
puszcza gdy
> procesor jest nie zamrożony, a rozgrzany. Nie wiem, nie testowałem,
pewnie
> różne kleje różnie na podgrzanie reagują, ale to wydaje mi się
> najbezpieczniejsze rozwiązanie. Jeszcze raz przejrzał bym google.
>
> Pozdrawiam

E tam :) troche ekstrakcyjnej jeszcze nigdy nie zaszkodziło elektronice.
Używam od dawna do wszystkiego :)
A śrubokręt jest faktycznie niebezpieczny, ale trzeba sie nauczyć go
obsługiwać :)
Ostatnio musiałem potraktować moje mobo wiertarką bo śrubka
przykręcająca płyte do kołeczna mocującego do obudowy nie chciała się
odkręcić i trzeba było rozwiercić... Jakbyś tylko mógł zobaczyć to mobo
w imadle :))

Best Regards,

Maxiu