Zdejmowanie radiatora z karty graficznej (Saphire Radeon 9200)

Autor: Maxiuca (maxiuca_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 May 2004 - 11:34:17 MET DST

Witam,

mam taki problem, otóż zakupiłem sobie zestawik co watercoolingu i
wszystko pieknie tylko nie moge zdjac radiatora z GPU. Niestety jest
przyklejony ... Ktos ma jakis pomysł jak go odkleić? Słyszałem o
zamrażaniu ale nie wiem czy to dobry pomysł.
Na razie moczyłem karte w ekstrakcyjnej przez jakis czas, ale nic to nie
dało (oprócz tego, ze wszyskie nalepeczki odeszły :))

Pozdrawiam,

Maxiu