Re: Pomózcie znaleźć driver do starej karty muzyczne

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 26 Apr 2001 - 04:33:18 MET DST

Oto co mi napisali goście z Aztecha:

We are very sorry to inform you that this product does not meet the needs of
the richer multimedia environment of win95 or win98. This product does not
support Direct-X or Full Duplex applications. The best solution for full
compatibility with win95 or win98 is to replace the card. Once again sorry
for the incontinence this may cause.

Regards

Aztech Labs Tech Support

Czy to prawda? Czy to rzeczywiście możliwe aby Windows 95 nie umiał
tej karty wykorzystać jako najprostrze nawet narzędzie do grania WAVów?
Jestesm w szoku, wygląda na to, że rzeczywiście należy kartę wyrzucić :-(
Co Wy na to? A może panowie z Aztech Labs poszli na łatwiznę?