Re: Pomózcie znaleźć driver do starej karty

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 08:25:40 MET DST

Pszemol wrote:

> Stary... Instalowałem świeżutkie Windows 95 PL, nie wykryły dziada.
> Próbowałem na chamca, ale wszystkie drivery Aztecha jakie mi w ręce
> wpadły to były do kart 16bit, najczęściej ze złšczem do CD-ROM...
> Ta karta jest prościutka - dwa scalaki VLSI AZTECH i YAMAHA i tyle.

Mialem kiedys Aztech'a 8-bit i raczej bez sterow jej nie zainstalujesz,
a co bylo przy tym problemow i rzutow miesem to moje ;))

Jedyny jak sadze ratunek to probowac tak jak mowia poprzednicy
zainstalowac ja na jakis standardowych SB1.0, mi na nich chodzila
(choc nie mialem aktywnych zaawansowanych opcji).
Drugie wyjscie to znalezc kogos kto gdzies jeszcze na plytce ma takie stery.
Probowales pisac do supportu aztech'a??

--
  Z pozdrowieniami