Re: Internet przez kablówkę

Autor: Sc0rpi0 (sc0rpi0_at_milenium.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 16:34:43 MET DST

Użytkownik Sc0rpi0 <sc0rpi0_at_milenium.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c3sko$r65$1_at_news.internetia.pl...

Dla wszystkich co sie pluja i mowia ze nic nie wiem:

(Wyciete ze stron Chello i UPC, wiec jak zarzucac klamstwa to nie mnie)

1.

Czy można przyłączyć do chello kilka komputerów?
W ramach jednego abonamentu chello satelitarne jest dostępne dla jednego
komputera. Przyłączanie większej ilości komputerów do chello uznawane jest
za działalność komercyjną i nie jest dozwolone.

2.

Czy można zainstalować swój własny serwer?
Instalacja oddzielnego serwera i połączenie go z siecią chello uznane
zostanie za działalność komercyjną i dlatego nie jest dozwolona. W
niektórych krajach chello oferuje już produkty dla przedsiębiorstw
posiadających własne serwery.

3.

czy otrzymam stały adres IP?

Wszystkie adresy IP nadawane przez chello są przyznawane natychmiast, tak
więc za każdym razem, wchodząc do systemu, otrzymujesz wybrany losowo adres
IP. Pozwala to uniknąć ściągania go z pierwotnego źródła i oczekiwania na
jego przejście przez zatłoczony Internet.

he he he - a to juz piekne wyjasnienie -taaaaaa... chello jest po prostu
Suuuuuuuuper... I niech mi sie tu nikt nie wcina,
bo powiem krotko - JEDNA WIELKA KICHA!

--
Sc0rpi0
(sc0rpi0_at_milenium.pl)