Re: Zoltrix Spirit - polaczenia

Autor: Apollyon (area72_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 16:22:53 MET DST

Użytkownik szwejku <arturesz_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ae5dfa8_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik "Perun" <vision_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> szkopul. Bo
> gdy
> bardzo
> Windows
> Probowalem
> takich

> Witam!
> Swego czasu mialem tenze modemik i oczywiscie jest to sytuacja
> normalna na tym i innych modemach. Nie masz sie kolego czym
> przejmowac. Moj modem przez TPSA laczyl sie przy 42->45000. A teraz w
> sieci Dialog mam 52000 (swoja droga - myslalem ze na swiatlowodach to
> [...]

Ja nadal mam ten modem i tez skacze miedzy 33600 (sporadycznie) a 45000.
48000kb nigdy nie udalo mi sie wyciagnac chociaz tez lacze sie przez Dialog.
Wczesniej mialem inny modem ale tez 45000 nie przekraczal. Widac u mnie
szybciej sie nie da. Nie zmienia to faktu ze 4 -5,5 kb przy sciaganiu to
norma i raczej zadko schodzi ponizej. Polaczenie w duzej mierze zalezy od
jakosci linni, dlugosci kabla etc. takze radzilbym skrocic kabel laczacy ile
tylko sie da.
Pozdrawiam
Apollyon