Re: Internet przez kablówkę

Autor: tramer (tramer_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 25 Apr 2001 - 17:09:48 MET DST

"Sc0rpi0" <sc0rpi0_at_milenium.pl> wklepał(a)
<9c6ndf$iao$1_at_news.internetia.pl>:

>he he he - a to juz piekne wyjasnienie -taaaaaa... chello jest po prostu
>Suuuuuuuuper... I niech mi sie tu nikt nie wcina,
>bo powiem krotko - JEDNA WIELKA KICHA!
sam jesteś kicha :-) jeśli w dostępie sieciowym najważniejsze jest stałe IP
albo możliwość postawienia serwa :-)) kup sobie T2 jak ci to nie pasi!!!
dla osoby która ma jednego kompa to rozwiązanie wręcz idealne. ale każdy ma
własne zdanko, nie? zwłaszcza ten co z własnego doświadczenia nic nie zna
:-)

--
..~~[cya].tramer.[sorry, no bonus...]