Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 08:39:49 MET DST

On Sun, 22 Apr 2001 11:13:31 GMT, peeters_at_kki.net.pl (Peter) wrote:

>Spojrz co piszesz - robilismy plebiscyt , slyszalem od kolegi (ktory
>zapewne sam slyszal to od kolegi) itd. Ja dysponuje seria 20 dyskow
>(3G) plus dwoma jeden moj, drugi firmowy (6G) = 22 dyski ktore
>niepadly i mowienie ze akurat trafilem w niepadliwe jest jak na moj
>gust nieco naciaganym tlumaczeniem.
OK Master :-) wic dlaczego zdania dot Seagateow sa tak podzielone?
Rownie lwielu ludzi je chwali co nie che miec z nimi doczynienia.

>Amoze odwrocimy sytuacje i tych
>kilka dyskow o ktorych slyszales bylo "padliwe", a moze wina lezy w
>zlym ich traktowaniu np niestaranne przenoszenie w kieszeniach.
ZApewniam Cie ze nie.

>do konkluzji o ktora chodzi mi caly czas - sporo zalezy od szczescia i
>serii a mniej od marki, caly czas wracam do czterech literek MTBF
Od marki tez zalezy o nie koniecznie tak malo.

>jezeli dyski maja ten parametr ~ 500 k to z czegos musi on wynikac.
Nie interesowalem sie ostatnio tym, al epewnie wiekszosc dyskow ma
500.

>PS : EOT ;)
OK Jakos nie mam ochoty na klotnie. ;-)

Pozdrawiam