Re: zniszczone dane!!!!

Autor: Domel (dgawlow_at_yahoo.com)
Data: Tue 24 Apr 2001 - 08:41:07 MET DST

Na pewno sie mylisz bo wipe space wyczysci mu wolne miejsca a na pewno te
pliki ktore chce odzyskac.
Najlepszym sposobem jest wlozenie dysku do innego kompa gdzie jest
zainstalowany Norton Utilities w dowolnej wersji(i ma zaznaczona opcję
Norton Protect) i probowac tym programem to znalezc.. A jesli dysk jes
ponizej 2 GB to w dosie 6.22 byl taki program ktory nazywal sie
undelete(jezeli zostal usuniety tylko plik a nie katalog w ktorym sie
znajdowal skasowany plik) to to powinno pomoc

Domel