Re: Skaner

Autor: Tomasz Ratajczak (airguest_at_go2.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 18:49:34 MET DST

Czy na pewno Plusteki posiadają CCD? Szukałem w cennikach i niestety takiej
wzmianki nie znalazłem.
Może ktoś kto posiada te skanery weźmie udział w tej dyskusji?
Dziękuję Marcinowi Koronerowi za pomoc.
Pozdrawiam

--
Tomasz Ratajczak
Użytkownik "Marcin 'Koroner' Baj" <sylvester_at_polandmail.com> napisał w
> Ze swej strony polecam takie, ktore posiadaja przetworniki CCD, a nie CIS.
> ile pamietam Plusteki maja CCD. Ja mam ScanMagic (inna nazwa Musteka) z
CIS,
> i niestety nie moge polecac tej marki :(
> Nie daj sie zwiesc handlowcom, ktorzy twierdza ze CIS jest nowoczesniejsze
> niz CCD. Moze i jest, a skanery CIS sa mniejsze - ale jest po prostu
GORSZE.