Komp ma chrypkę...???

Autor: robercikus (robercikus_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 18:50:00 MET DST

Czy mógłby mnie ktoś z szanownych grupowiczów uprzejmie poinstruować co
mozna zrobic z niesforna karta dzwiekowa... Mam nastepujaca konfiguracje:
proc. athlon 750/850 mhz; plyte abit ka7; 160 mb ramu; grafike rive tnt2 m
64 i troche innych potrzebnych podzespolow. Problem wystepuje u mnie z k.
dzwiekowa - sb128 pci - w niektorych gierkach dzwiek jest niemilosiernie
chrypliwy, ale co ciekawe, te same dzwieki kiedy sa odtwarzane bezposrednio
z plytki cd - np mp3 z gierki the sims - graja calkiem czysto. Mam
zainstalowane oryginalne sterowniki do karty sciagniete z netu Co mozna na
to zaradzic??
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie

--
pozdrowienia