Re: Skaner

Autor: Marcin 'Koroner' Baj (sylvester_at_polandmail.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 16:16:16 MET DST

Ze swej strony polecam takie, ktore posiadaja przetworniki CCD, a nie CIS. O
ile pamietam Plusteki maja CCD. Ja mam ScanMagic (inna nazwa Musteka) z CIS,
i niestety nie moge polecac tej marki :(
Nie daj sie zwiesc handlowcom, ktorzy twierdza ze CIS jest nowoczesniejsze
niz CCD. Moze i jest, a skanery CIS sa mniejsze - ale jest po prostu GORSZE.
Najwieksza wada CIS jest niemozliwosc skanu transparentow, i fakt, ze
skanowany obiekt MUSI dokladnie przylegac do szkla (wczytywanie grubszych
ksiazek do OCRowania -utrudnione, lub wrecz niemozliwe)

K.