Re: AOpen AK73 Pro

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Sun 22 Apr 2001 - 18:43:40 MET DST

Użytkownik "marcin" <domcio2_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marcin Zolynski" <eaux_at_poland.com> napisał w wiadomości

no dobra - mam :)

plusy :
+ mozliwosc zmiany mnoznika (switch'e) i napiecia CPU (BIOS)
+ bardzo dobra jakosc wykonania
+ zloty radiator :)
+ dobry layout
+ soundmax 2.0

minusy :
- chimeryczna (troche sie trzeba natrudzic, zanim system zacznie stabilnie
pracowac :) ale moze po prostu troche za bardzo kombinowalem ;)
- moga byc problemy z SB Live (do rozwiazania - patrz FAQ ABita KT7 )
- dochodza mnie sluch, ze niektore starsze modele moga miec wiecej
problemow - wystarczy zajrzec na grupe dyskusyjna AOpen'a ...

Generalnie - troche sie nameczylem, ale teraz mam system "ROCK STABLE" :)))