Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: Peter (peeters_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 02:16:36 MET DST

>no wlasnie czym???????

Jak bys mial jakiekolwiek pojecie to bys wiedzial na czym badania MTBF
polegaja - pewno nie wiesz nawet co to za skrot
Zaloze sie ze uwazasz ze puscili dysk na 500 tys godzin i sprawdzili
ze dziala

>ja wole zaplacic "n-dziesiat procent wiecej za dysk" zeby mi nie padl
>po 2 latach albo co gorsza dzien po gwarancji w czym celuja szajsungi

>dla mnie lamersa jest twoja gadka
>"dyski samsunga sa dobre bo ja mam takieg i wszytko z nim ok"
>ROTFL lamusie i tyle

Nastepny z kultura wypowiedzi.Urodzony cham mieszkajacy pewnie w
jakiejs gminie albo wywodzacy sie stamtad z dziada pradziada
Co innego nazwac rozmowe lamerska a co innego uderzac z epitetami do
osoby ale taki wsiowy burak napewno tego nie zrozumie
Same powiedzenie "szajsungi" mowia o niskim stanie twojego intelektu i
niestety musisz sie z tym pogodzic
Oprocz mnie ktory ma ten dysk znam pracownie komputerowa ktora posiada
ponad 20 komputerow.Serwisowalem je i we wszystkich sa dyski Samsunga
i zaden po ponad 2 latach nie padl wiec twoje marne argumenty kiepski
czlowieczku padaja jak muchy.
Wracaj wiec do swojej podstawowki i muzyki disko-polo (przez "k")

Nie wysilaj sie na odpowiedz bo i tak ktos tak zenujacy nie jest w
stanie mnie obrazic