Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 21 Apr 2001 - 13:44:29 MET DST

On Thu, 19 Apr 2001 00:16:36 GMT, peeters_at_kki.net.pl (Peter) wrote:

>Nastepny z kultura wypowiedzi.Urodzony cham mieszkajacy pewnie w
>jakiejs gminie albo wywodzacy sie stamtad z dziada pradziada
Uwazaj bo znizasz sie ponizej poziomuprzedpiszcy.

>Co innego nazwac rozmowe lamerska a co innego uderzac z epitetami do
>osoby ale taki wsiowy burak napewno tego nie zrozumie
Pouczasz, a sam nie jestes lepszy.

>Same powiedzenie "szajsungi" mowia o niskim stanie twojego intelektu i
>niestety musisz sie z tym pogodzic
Hmmmm.....
IMHO Szjsung to Szajsung. Zanm kilku ludzi, ktorzy nic szczegolnego z
nimi nie robili i niestety musieli sie z nimi pozegnac w tybie
awaryjnym (mio zze mowilem im kupcie Quantuma...). Statystycznie rzecz
biorac Szajsungi padaja bardzo czesto.

>Oprocz mnie ktory ma ten dysk znam pracownie komputerowa ktora posiada
>ponad 20 komputerow.Serwisowalem je i we wszystkich sa dyski Samsunga
>i zaden po ponad 2 latach nie padl wiec twoje marne argumenty kiepski
>czlowieczku padaja jak muchy.
20szt to dosc niewielka proba statystyczna a wiec o niczym w sumie nie
swiadczy.

>Wracaj wiec do swojej podstawowki i muzyki disko-polo (przez "k")
>Nie wysilaj sie na odpowiedz bo i tak ktos tak zenujacy nie jest w
>stanie mnie obrazic
I po co to?

GLide

PS.Sprawiasz wrazenie jakbys pozjadal wszystkie rozumy, a kazdy kto ma
inne zdanie niez Ty nie ma racji.