Re: Sprzedam dysk tw. SAMSUNG 40 GB ATA 100, nowy nie uzywany, cena hurtowa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 16:56:19 MET DST

"Peter" <peeters_at_kki.net.pl> wrote in message

> Jak bys mial jakiekolwiek pojecie to bys wiedzial na czym badania MTBF
> polegaja - pewno nie wiesz nawet co to za skrot

mean time between failure

> Zaloze sie ze uwazasz ze puscili dysk na 500 tys godzin i sprawdzili
> ze dziala

jesli o mnie chodzi mogli go nawet testowac po woda
poczytaj grupe madralo zanim zaczniesz glupoty pisac

> Nastepny z kultura wypowiedzi.Urodzony cham mieszkajacy pewnie w
> jakiejs gminie albo wywodzacy sie stamtad z dziada pradziada

Gdansk

> Co innego nazwac rozmowe lamerska a co innego uderzac z epitetami do
> osoby ale taki wsiowy burak napewno tego nie zrozumie

wyjmij sobie slome z botow i naucz sie kultury jak chcesz
na grupach dyskusyjnych pisac

> Same powiedzenie "szajsungi" mowia o niskim stanie twojego intelektu i
> niestety musisz sie z tym pogodzic

LOL

> Oprocz mnie ktory ma ten dysk znam pracownie komputerowa ktora posiada
> ponad 20 komputerow.Serwisowalem je i we wszystkich sa dyski Samsunga
> i zaden po ponad 2 latach nie padl wiec twoje marne argumenty kiepski
> czlowieczku padaja jak muchy.

kazdy potrafi siedziec przed kompem i bajki pisac..........
podchodzisz to sprawy po lamersku "ja mam mi chodzi tzn ze jest dobry"
poza tym 2 lata hmm....... to juz niedlugo

> Wracaj wiec do swojej podstawowki i muzyki disko-polo (przez "k")

LOL

> Nie wysilaj sie na odpowiedz bo i tak ktos tak zenujacy nie jest w
> stanie mnie obrazic

PLONK
ubawilem sie popachy czytajac twoje wypociny ale i tak tylko
drugie miejsce w killfile

Krzysiek