Re: temperatura Athlona <71 stop ?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:53:47 MET DST

"Slawomir Jan Rzeszowski" <srzeszow_at_elka.pw.edu.pl> wrote in message
> i tak i tak - w biosie zwykle mija 60 stopni i kroczy dalej ( dotad mi sie
> nie chcialo czekac do konca - moze powinienem ?? )
> rowniez po wylaczeniu kompa sprawdzam w biosie i dane z MBM i Sandry sie
> zgadzaja /!/

no to raczej temp wskazuje Ci poprawnie
ale najlepiej to przytknij paluchy do radiatora
i sprawdz czy parzy

> jak go zwal tak zwal / 70 stopni to chyba juz przegrzewanie sie , nie ??
> / ( sorry za lamerskie pytania - z gruntu nie mialem dotad zadnych
> problemow z temperatura/podkrecaniem/wiechaniem sie CZESTYM systemu /luck
> :)) /

napewno jest mu cieplo

> -tak , ale nie wiem czy to temperatura czy z tym chipem via /4in1/ jest
> wszystko "ok" ? /po wgraniu 4in1 zginal mi cdrom - tez dziwna bajka ?/

ktos tu juz chyba pisal na ten temat ale ja osobiscie nigdy sie z tym nie
spotkalem narazie wiec nie wiem co Ci poradzic
ale bios wykrywa cdroma?

> - wiechanie wyglada np. tak ze tryb msdos albo nie wchodzi i rzyca
> wyjatkami lub wchodzi i po chwili sie wysypyje ze wspomnianymi wyjatkami
> np. wiecha sie winamp itp./poprostu go wylacza/
> itp

no to bym sprawdzil tez pamiatki
ale czy zdaza sie ze komp poprostu ekran "zamarza"?

> wolalbym odpowiedz : normalka , zmien wiatrak lub normalka nic z tym
> nie zrobisz

zrobic cos trzeba najlepiej to sprobuj wiatrak z jakims wiekszym radiatorem

> trancendusa / nikt tego niema , co dziwne nie wiem jakiej jest klasy i ile
> kosztuje /???/- ale znana to chyba nie jest wiec i koszt pewnie niewielki
> w tym i jakosc /
> napisy na niej to AKT4 / i cos tam o wspomnianym via /

w zyciu o takich plytach nie slyszalem ;-(

> spire , smarowalem - najpierw tylko na glownej - srodkowej czesci ,
> pozniej calego go wysmarowalem

a ten spire to na athlona napewno bo sa wersje na durona
calego nie trzeba wystarczy tylko jadro

> komp jest caly czas otwarty /czesto mu rozne rzeczy zmieniam / wiec chyba
> powinin dodatkowo byc w ten sposob chlodzony ?

no to chyba wylkuczamy chyba ze masz w pokoju ponad 40*C ;-))))

> jeszcze jedno - podwojne , zasadnicze , pytanie : czy zmieniac wiatrak i
> czy stabilnosc systemu jest do osiagniecia /pomijajac temperature jesli by
> miala wplyw/ w mojej konfiguracji (plyta z via + athlon) ?

zawsze warto sprobowac z llllepszym wiatrakiem (jak to niech Ci doradza
jacys spece od wiatrakow)
a jesli chodzi o konfiguracje to raczej normalka ze sa problemy z
konfiguracja
na via i amd ale jak juz sie z tym uporasz to bedziesz mial super kompa
;-)))

Krzysiek