Re: Klika banalnych pytan pytan ...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 21:53:55 MET DST

"GrzMiL" <grzmil_at_interia.pl> wrote in message
> Czesc
> Mam klika pytan odnosnie abit kt7a i durona gdyz
> mam zamiar w najblizszym czasie kupic ta plyte i durona 750
> Pytam o to bo nie chce zeby sie okazalow dniu zakupu
> ze musze jeszcze 1000 zl wylozyc na stol. :(
> A pytania to :
>
> 1.Czy zmieniajac sam mnoznik badz czestotliwosc szyny mozna spalic proca ?

siur
ale trzeba z tym zdrowo przesadzic nie zauwazyc pierwszych objawow grzania
sie procka
i wyjakowo slabo chlodzic procka

> 1.1. Jesli da sie sama czestotliwoscia podkrecic procka to czy wtedy
> nie trzeba laczyc tych mostkow (czy jak to sie tam nazywa)?

ale lepiej (bezpieczniej) mnoznikiem, a tak wogle to najlepiej
mnoznikiem i magistrala

> 2.Czy do podkrecenia D750 na kolo 900 bedzie trzeba lepszego wiatraczka ?
> (zakladam ze obudowa bedzie w wiekoszosci czasu otwarta)

dobre chlodzenie to podstawa
i nigdy go zamalo

> 3.Czy stara karta muzyczna na ISA oraz voodoo 2 12 mb PCI pujdzie na nowej
> plycie ?

pojsc pojdzie ale isa bedzie rwala dzwiek w grach
a voodoo2 na pci to racczej slabe rozwiazanie jak dla
durona750 (ale jak sie myle to nie krzyczec bo na voodoo salo sie znam)

> 4.Co sadzicie o PIXELVIEW GeFORCE 2 MX 32MB (gdzies wyczytalem na
> jakiejs stronie ze osiagi ma mocne a kobieta w sklepie powiedziala ze same
> konflikty robi) ?

nie mialem tej karty w reku wiec nie wiem

> 5.Czy stary 850 mb dysk i cd-rom 24x toshiba (teraz sa na tej samej
tasmie)
> bedzie sie jakos dala wpiac do kt7a ?

siur

ale tak radze nad zastanowieniem sie nad inna plyta glowna
albo msi (szczerze mowiac tylko 2 mialem w reku ale na grupie bardzo
pochlebie sie o nie wyrazaja), epoxa (mialem 3 w reku i naprawde jestem
bardzo mile zaskoczony) no i jak masz kase to asus (komentarze zbedne ;-)))

Krzysiek