Re: temperatura Athlona <71 stop ?

Autor: Slawomir Jan Rzeszowski (srzeszow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 16:04:38 MET DST

> ktos tu juz chyba pisal na ten temat ale ja osobiscie nigdy sie z tym nie
> spotkalem narazie wiec nie wiem co Ci poradzic
> ale bios wykrywa cdroma?
tak / ktos pisal ze jednoczesnie zainstalowal 4.28/4.29 - to jest to w
koncu jakos zwiazane czy nie ?
> no to bym sprawdzil tez pamiatki
> ale czy zdaza sie ze komp poprostu ekran "zamarza"?
sie zdarzalo - to mogly byc pamiatki ????
> w zyciu o takich plytach nie slyszalem ;-(
jak wspomnialem , nikt nic niewie na temat tych plyt - czeski film.. );0
> a ten spire to na athlona napewno bo sa wersje na durona
nie jest na nim nic napisane ( jedynie tyle co naklejka byla dodatkowa w
miejscu gdzie na pudelku napis "...cpu Mhz ... " - 850 Mhz (ja mam 800 -
sie niby miesci ... }:| )

> no to chyba wylkuczamy chyba ze masz w pokoju ponad 40*C ;-))))
... jescze stoi przy otwartym oknie ...

dzieki wielkie za rady - dzis zmienie wiatrak i zaczne go katowac ...

slawek