Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 13:47:17 MET DST

> Chłodzenie może niedomagać przy podkręconych i niepodkręconych.
> Przy podkręconych częściej się to zdarza bo się od układu wymaga więcej.

Nie częsciej.
Jeśli chłodzenie zawiedzie (np.odczepiony radiator) to nawet gdyby procesor
działał z połową nominalnej prędkości to najprawdopodobnie pójdzie z dymem.
I nie ma tu_żadnego_znaczenia czy procesor jest podkręcony czy też nie.
Przy sprawnym chłodzeniu procesorowi nic nie bedzie.

> po co?

A no po to, że dowiedział byś się takich spraw jak grzanie się
poszczególnych
procesorów oraz zobaczył jak się je obecnie chłodzi, jakie są metody
przetaktowyania
procesorów oraz jak wygląda ta cała "papranina" jak to nazwałeś.

> Jesli z wiedzy teoretycznej wynika, że nie ma sensu budować
> rakiety lecącej na Słońce to po co ją budować i przekonać
> się, że nie poleci? Problem w tym właśnie, że niektórzy
> praktycy nie bardzo zdają sobie sprawę czym się wlasciwie bawią.

O to chodzi, że poleci bo poleciało już ich wiele :-)

> Widzisz - masz dosyć ciasną wyobraźnię, skoro wpadły Ci do głowy
> tylko programy... a co z resztą parametrów?

O czym Ty w ogóle gadasz ?
Wiesz co to jest CPU Stability Test ?
Wiesz jak on obciąża cały system razem z procesorem ?

> Widzę setki matołków, którym Windows "się wiesza"...
> Pytam się wtedy jednego z drugim: "podkręcałeś proca?"
> A oni: "tak, ale to nie ma nic do rzeczy, komp jest stabilny".

Na jakich to grupach tak się udzielasz ?
Jakoś nie widać Twoich odpowiedzi ani na pl.com.pecet ani
na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet więc te Twoje teksty powyżej
są jak by z palca wyssane. Pewnie chcial byś gdyby tak było :->

> I wtedy co ja biedny mogę w taką pustą makówę włożyć???

Swoją ? Może troche wiedzy i praktyki.

> Nikt nie powiedział, że się powinny spalić.

Więc w czym sprawa ?

> W większości przypadków poza ekstremalnie wymagającymi grami: nie liczy.

Oczywiście :-)
Nie bede się powtarzał bo już ci pisałem (nie tylko ja) w czy różnice widać
najbardziej.

> Bzdety.

Wiesz ile za niedługo będzie kosztował C900 ?
A wiesz ile kosztuje C600_at_900 ?

> Znowu jakies mity kreujesz?

Widze Pan naprawde nie obeznany w temacie.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\