Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 13:38:04 MET DST

> A czy Ty wiesz co się dzieje z dowolną strukturą układu scalonego
> przy wzroście temperatury?

Widze, że odpowiadasz pytaniem na pytanie.

> Nikt tu nie mówi o spalaniu.

Więc o Ci tak naprawde chodzi ?

> I co z tego? Jaką Twoim zdaniem FUNKCJĘ spełnia to zabezpieczenie?

Jak zawór awaryjny.
Gdy procowi jest za ciepło to sam się schłodzi przez reset przy okazji dając
jego użytkownikowi znak aby polepszył chłodzenie lub obniżyl taktowanie
procesora.
Jednak częściej efektem przegrzanie jest pospolity zwis systemu.
Tak więc jeśli procesor chodzi bez problemów to znaczy, że za ciepło mu nie
jest.

> Czym by się wtedy ten Celeron różnił od PIII ?

Pod względem technicznym pamięcią cache L2 którą by mial 2x mniejszą.
Pod względem ekonomji byl by to procesor dorównująy PIII za kilkukrotnie
mniejszą cene (mowa o sprzedaży C600_at_900 w cenie C600)

> Widzę, że już wszystkie rozumy zjadłeś

Nie. Wystarczy minimum wiedzy o sprzęcie aby to wiedzieć.

> i rozgryzłeś nawe marketing Intela.
> Jak długo pracowałeś w tej firmie?

Nie pracowałem w firmie ale pracuje z procesorami tej firmy czego raczej o
Tobie
powiedzieć nie można. Zakładam, że nawet na oczy nie widziałeś nowszych
procków,
radiatorów nie mówiąc tu o płytach głównych.
Twoja (skąpa zresztą) wiedza na temat elektroniki (a nie PC) jest czysto
teoretyczna
a teoria często różni się od praktyki której jak widać Ci brakuje.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\