Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 05:12:01 MET DST

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9bg2dl$53l$6_at_news.tpi.pl...

> A kto powiedział, że przy podkręconych procesorach chłodzenie musi
> niedomagać ?

Chłodzenie może niedomagać przy podkręconych i niepodkręconych.
Przy podkręconych częściej się to zdarza bo się od układu wymaga więcej.

> I tu jest piesek pogrzebany.
> "wiedzy teoretycznej"
> Może spróbuj troche praktycznej.

po co?

Jesli z wiedzy teoretycznej wynika, że nie ma sensu budować
rakiety lecącej na Słońce to po co ją budować i przekonać
się, że nie poleci? Problem w tym właśnie, że niektórzy
praktycy nie bardzo zdają sobie sprawę czym się wlasciwie bawią.

> Są do tego odpowiednie programy o ktorych Ty nawet nie wiesz.

Widzisz - masz dosyć ciasną wyobraźnię, skoro wpadły Ci do głowy
tylko programy... a co z resztą parametrów?

> Widzisz tu jakieś narzekania ludzi ze spalonymi procesorami ?

Widzę setki matołków, którym Windows "się wiesza"...
Pytam się wtedy jednego z drugim: "podkręcałeś proca?"
A oni: "tak, ale to nie ma nic do rzeczy, komp jest stabilny".
I wtedy co ja biedny mogę w taką pustą makówę włożyć???

> Więc czemu ludzie nie żalą się na swoje stare już C300_at_450
> które według Ciebie powinny się już dawno spalić ?

Nikt nie powiedział, że się powinny spalić.

> No jasne bo zwiększenie wydajności się nie liczy ;-)

W większości przypadków poza ekstremalnie wymagającymi grami: nie liczy.

> Tak. Jakieś 3x droższego.

Bzdety.

> Wytłumacz to Intelowi.

Znowu jakies mity kreujesz?