Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 22:41:28 MET DST

Hi!

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisales(as):

>Jakoś mało ciekawe były...

ROTFL

>Otóż to. Paprzesz się czymś, co może nie przynieść rezultatów
>inne niż narażenie stabilności dla wątpliwego wzrostu wydajności.

ROTFL^2 - gdzie ja to napisalem ?

>Dla kogoś kto nie gra w DOOMa na 1200x1000 i true-color

Ustaw Dooma na tyle, bedziesz dla mnie BOGIEM.

>różnica szybkości pracy peceta rzędu 20% jest niezauważalna.

Szczegolnie w 3DS MAX, kompilacji, robieniu DivX i mP3... tia... a
swistak siedzi i zawija...

>Tymczasem podkręcając tą szybkośc bardzo często narażasz się
>na problemy ze stabilnością.

Nie bawie sie w podkrecanie ejsli oznacza to utrate stabilnosci.

>I po co to wszystko?

Po te 20-30% wydajnosci. As I said, nie bawie sie w krecenie jak
sprzet nie ejst potem stabilny... Nawiasem mowiac na Duronie 600_at_1000
nie mailem ANI JEDNEGO zwisu przez ponad pol roku :)

>50%?

A z 66 do 100 MHz to ile jest Twoim zdaniem ?

>No własnie...

To mow ze tylko worda klepiesz i nie ma tematu... Aczkolwiek kupowanie
C600 do worda jest smieszne...

>No choćby taka, żeby uważać od kogo kupuje się używanego peceta.

Kupisz 3letniego proca ? Chyba w muzeum albo na zlomie.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor