Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 01:59:53 MET DST

> Wyobraź sobie, że wiem doskonale o czym mówię, bo jestem
> inżynierem elektronikiem, który doskonale zdaje sobie
> sprawę z tego co to jest układ scalony, jak działa i jak
> jest zbudowany. W szczególności, zdaję sobie sprawę z tego
> jakie kłopoty stwarza projektantom odprowadzenie ciepła
> z wnętrza struktury układu scalonego VLSI i jakie efekty daje
> jakieś niedomaganie układu chłodzenia.

A kto powiedział, że przy podkręconych procesorach chłodzenie musi
niedomagać ?

> Na podstawie swojej
> wiedzy teoretycznej twierdzę,

I tu jest piesek pogrzebany.
"wiedzy teoretycznej"
Może spróbuj troche praktycznej.

> że nie jesteś w stanie
> wystarczająco dobrze wytestować sprzętu w nienominalnych
> warunkach sterowania, nie masz do tego warunków ani wiedzy.

Są do tego odpowiednie programy o ktorych Ty nawet nie wiesz.

> Co co robisz to amatorszczyzna, prowadząca w wielkiej skali
> do ogólnego zwiększenia ilości problemów jakie mają ludzie
> z komputerami.

Widzisz tu jakieś narzekania ludzi ze spalonymi procesorami ?

> Moda na podkręcanie obniża ogólną trwałość
> i niezawodnośc komputerów i zniechęca do nich wielu ludzi.

Więc czemu ludzie nie żalą się na swoje stare już C300_at_450
które według Ciebie powinny się już dawno spalić ?

> Nie warto też temu poświęcać czasu w celach innych niż
> zabawa i rozrywka

No jasne bo zwiększenie wydajności się nie liczy ;-)

>bo czas jaki się temu poświeci można
> spożytkować bardziej racjonalnie i za uzyskanie pieniądze
> kupić szybszego procka :-)

Tak. Jakieś 3x droższego.

> Dyskutować nie ma za bardzo o czym. Tobie się wydaje, że
> overclocking to pestka - prosze bardzo. Ja myślę inaczej.

Może inaczej... dla jednych overcloking to pestka a inni muszą myśleć
inaczej.

> Wiele komputerów miałem pod palcami i wielu użytkowników
> nie musiało mieć z nimi problemów jakie mieli. Dlatego jeśli
> nawet podkręcanie w sporadycznych

Chyba nie sporadycznych skoro najlepiej podkręcalne modele procesorów
sprzedają się tak dobrze, że sa praktycznie nie do dostania.

> przypadkach uda się i działa
> z dobrymi rezultatami to polecanie go "rutynowo" jest niepoważne.

Wytłumacz to Intelowi.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\