Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 02:16:44 MET DST

> No to opisz nam tu swoje labolatorium... pośmiejemy się razem.

Czyli do testowania stabilności sprzętu potrzeba laboratorium ? :->
LOL :-)

> Chcesz mnie obrazić? Zauważ, że ja nie powiedziałem nic pod Twoim adresem.

Piszesz takie bzdury, że ciężko nazwać to inaczej niż nazwał MGB.
Żebyś chociaż wykazał nieco wiedzy o sprzęcie PC a tu nic...

> Mylisz się.

To widać.

> Nie chce mi się grzebać i szukać... wybacz.

Skoro musisz szukać czegoś aby się dowiedzieć na jakim jądrze są oparte
to naprawde fachowiec z Ciebie świetny.

> ??? A co to za poziom spod budki z piwem?

A jaki ty poziom reprezentujesz pisząc takie bzdury i ośmieszając ludzi ?

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\