Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 00:34:29 MET DST

> :-) Po prostu nie widze korzyści. A może otworzysz mi oczy?

Korzyść jest taka, że Ty masz C600 a ja mam C927 mimo to, że
zapłaciliśmy za ten sam procesor :-)
Bo właśnie dzisiaj stałem się szczęśliwym posiadaczem C600_at_927Mhz
przy 1.8V (dzięki RusH :-)

> OK, mówiłem tylko tyle ile o Celeronach podaje Intel.

To się nazywa marketing a ludzie mniej obeznani dają się na niego nabrać.

> Tak.
> Powiedz mi zatem, co mogę zrobić ze swoim Celeronem 600?

Zapodaj mu FSB 100Mhz. Jak nie pójdzie to +0.1V dla zasilania procesora .
Jak nadal nie pójdzie to +0.2V.
Masz spore szanse na conajmniej 900Mhz (100x9).
Oczywiście dobre chłodzenie to podstawa i to nie aby proc się nie spalił
ale aby system był stabilny.
Bo aby spalić proca (Intela z blokadą termiczną szczególnie) to trzeba
się naprawde starać :-)

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\