Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:35:42 MET DST

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> No właśnie... chciałbym widzieć jak wyglądają Twoje testy.

juz samo odpalenie kompa jest testem, potem jak winda sie zachowa
jak sie nie wysypie to lecimy dalej cpustabtest (daje tyl prockowi do
liczenia
ze jak nie jest stabilny to od razu sie wysypuje) pozniej moze byc jakis
benchmark
jak pochodzi obciazony na maksa przez kilka godzin i sie nie wysypie
to jest ok

> Wyobraź sobie, że wiem doskonale o czym mówię, bo jestem
> inżynierem elektronikiem, który doskonale zdaje sobie
> sprawę z tego co to jest układ scalony, jak działa i jak
> jest zbudowany. W szczególności, zdaję sobie sprawę z tego
> jakie kłopoty stwarza projektantom odprowadzenie ciepła
> z wnętrza struktury układu scalonego VLSI i jakie efekty daje
> jakieś niedomaganie układu chłodzenia.

czlowieku my tu piszemy o zwyklym pececie

>Na podstawie swojej
> wiedzy teoretycznej twierdzę, że nie jesteś w stanie
> wystarczająco dobrze wytestować sprzętu w nienominalnych
> warunkach sterowania, nie masz do tego warunków ani wiedzy.

no tak ja jestem biedny pelnym niewiedzy komputerowcem
ktoremy sie tylko wydaje ze ma stabilny komputer po podkreceniu
gdyz nie ma wiedzy i umiejetnoscy by to sprawdzc
bo taki jeden inzynier elektronik, choc nie ma pojecia o o/c,
upiera sie przy tym

> Co co robisz to amatorszczyzna, prowadząca w wielkiej skali
> do ogólnego zwiększenia ilości problemów jakie mają ludzie
> z komputerami.

sprawa prosta jak sie nie znasz na tym i obawiasz sie
o stabilnosc swojego kompa nie bierz sie za to

> Moda na podkręcanie obniża ogólną trwałość
> i niezawodnośc komputerów i zniechęca do nich wielu ludzi.

ROTFL

> Nie warto też temu poświęcać czasu w celach innych niż
> zabawa i rozrywka bo czas jaki się temu poświeci można
> spożytkować bardziej racjonalnie i za uzyskanie pieniądze
> kupić szybszego procka :-)

poraz kolejny ROTFL

> Dyskutować nie ma za bardzo o czym.

puki nie poczytasz cokolwiek o tym to sie wyjatkowo
z Toba zgodze

> Tobie się wydaje, że
> overclocking to pestka - prosze bardzo.

poprostu siedze w tym od lat

> Ja myślę inaczej.

masz do tego prawo

> Wiele komputerów miałem pod palcami i wielu użytkowników
> nie musiało mieć z nimi problemów jakie mieli.

to raczej normalka

> Dlatego jeśli
> nawet podkręcanie w sporadycznych przypadkach uda się i działa
> z dobrymi rezultatami to polecanie go "rutynowo" jest niepoważne.

i znowu ROTFL
raczej sporadycznie podkrecanie nie udaje sie i nie dziala z dobrymi
rezultatami

Krzysiek