Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:15:14 MET DST

"MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:kpmmdts5cblms19rculkd0na4vpgs562qo_at_4ax.com...

> Nie. To moze wyjsc tlyko w testach.

Do których przeprowadzenia Ty nie masz warunków.

> ROTFL
[...]
> ROTFL

Gdybym był złośliwy to napisałbym: "poznać głupiego po śmiechu jego".
Ale nie jestem złośliwy wiec tak nie napiszę ;-)

> A skad...

No to pogadaj z ludzmi którzy mają się za ekspertów w tej dziedzinie.

> A widziales takie ? Kolejny znacznik Twojej ignorancji w zakresie
> krecenia...

Ktoś tu pisał, że Celerony to PIII sprzedawane pod innym szyldem.
No więc nie widzę powodu, aby nie dało się go puścić na 133.

> Ma, bo do internetu to Ci 400 MHz wystarczy i odopowiednio RAMu zeby
> wyodnie bylo...

A kto powiedział w ogóle, że tego celerona dla siebie kupowałem?
W domu mam Pentium III 667MHz/133MHz i 128MRam/133MHz - niepodkręcane.

> Masz chyba problemy z czyatniem. Napisalem juz, w samych windowsach
> nie am ZADNEJ roznicy miedzy 400 a 600

Ty nie masz problemów z czytaniem ale pewnie z orientacją na rynku.
W moich rejonach, USA, Celeron 600 jest najtańszą opcją. :=)

> Akurat ich sie tak zabojczo nie krecilo...

A co to ma do rzeczy?

> Nie wmowisz mi ze na 486 bedzies zsie czul komfortowo...

Ktoś, kto przesiadł się z Pentium 1000 pewnie nie, ale ktoś
kto używa komputera wyłącznie w roli maszyny do pisania?

> A przy
> obecnym postepie za 3 lata procki ktore sa teraz bede nci niewarte...

Zdaje Ci się. Rozpieścili Cię rodzice ;-)