Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - pros

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:17:53 MET DST

"MGB" <mgb_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:nnnmdt0kgjof25hduqqlr45au8uecrmqhp_at_4ax.com...

> Z toba sie nei da dysutowac... Bo wydaje Ci sie ze to co ty uwazasz
> jest ejdynie sluszne.

Przekonaj mnie że tak nie jest...
wystarczy do tego użyć silnych argumentów.

> Tak tylko ze w palski ekran lapie mniej swiatla do odbicia
> bo "nie wystaje"...

????

Co to za brednie?

> Nie. Wtedy jest latwiejszy dostp do plyty,

Po co Ci dostęp do płyty gdy dostajesz się tam raz na rok?
Ważniejsze jest wtedy to ile miejsca zajmuje w pokoju skrzynka.

> lepsze chlodzenie proca itd.

Niepodkrecany proc nie potrzebuje "lepszego" chłodzenia.

> ROTFL

i znów przypomina mi się przysłowie o śmiechu...