Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:20:24 MET DST

Hi!

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisales(as):

>Do których przeprowadzenia Ty nie masz warunków.

Nie.... w ogole....

>Ale nie jestem złośliwy wiec tak nie napiszę ;-)

Ale za to glupi jak but :)

>No to pogadaj z ludzmi którzy mają się za ekspertów w tej dziedzinie.

Wlasnei gadam z jednym.

>Ktoś tu pisał, że Celerony to PIII sprzedawane pod innym szyldem.

Nie, sa oparte na rdzeniu Coppermine.

>A kto powiedział w ogóle, że tego celerona dla siebie kupowałem?
>W domu mam Pentium III 667MHz/133MHz i 128MRam/133MHz - niepodkręcane.

To jeszcze bardziej gratuluje rozeznania.

>Ty nie masz problemów z czytaniem ale pewnie z orientacją na rynku.
>W moich rejonach, USA, Celeron 600 jest najtańszą opcją. :=)

Cale szczescie ze Cie tak daleko wywailo... Cale szczescie...

>A co to ma do rzeczy?

ROTFL... ty czytasz co piszesz ?

>Zdaje Ci się. Rozpieścili Cię rodzice ;-)

Posluchaj mnie deklu, rodzice mi NCI do sprzetu nei kupili, ciesz sie
ze Cie wywyalio za wielka wode... BTW test udal sie pomyslnie... PLONK
mlotku, chcialem na wlasne oczy przekonac sie o Twojej glu[pocie ale
okazalo sie ze plotki nie oddaja ci chwaly...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor