Re: Rozważania nt doboru klocków do komputera - prosz

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 22:43:51 MET DST

Hi!

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisales(as):

>Wiatrak w zasilaczu ma znacznie bardziej trwałą konstrukcję niż
>te miniaturowe na CPU. Poza tym 8 lat pracy dwu komputerów
>nie oznacza, że w obu wiatrak pracował tą samą ilość godzin.

Ale 8 lat to nie 2 moj drogi niezleznie od czasu pracy nie sprowadzisz
tego do jednego przypadku.

>Płaski ekran daje ZNACZNIE WIĘCEJ refleksów

Ciekawe skad.
>Może dla Ciebie. Ale i tak nie wiem po co Ci 4x5.25?

CD, Nagrywarka, kieszen... na przyklad... pzoa tym wtedy obudowa jest
tak dopasowana ze jest przestronna w srodku i zasilacz nie zaslania
plyty i proca.

>Umiem sobie wyobrazić zastosowanie dla dwu... góra
>trzech pod warunkiem że ktoś używa wymiennych hdd, ale 4?
>A dla wielu pecetów wystarczyłaby 1 komora 5" dla combo DVD-CD-RW.

A ty dalej swoje. Kup combo, kup, zobaczymy co powiesz po roku...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor