Re: "Normalna" temperatua Athlona?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 13:07:05 MET DST

"Andrzej Krasuski" <cobalt_at_abakus.siedlce.tpsa.pl> wrote in message

> jest OK - przeszedł wszystkie testy itd. "Komputery tak mają, że
> czasami coś nie działa i nie wiadomo dlaczego, a potem działa" - tak mi
> serwisant powiedział. Nic nie powiedziałem, bo i po co mam mieć
> człowieka na sumieniu potem?

niestety czasem tak jest ;-((((
szczegulnie w serwisach gdzie jest niepisana zasada, ze
"W serwisie wszytko zawsze dziala" ;-)))))))))
dla przykladu jak kiedys jeszcze robilem w serwisie
ksiadz;-)) przyniosl kompa i mowl ze mu sie wieszal czasami
podczas startowania windowsa to przez 3 dniu
go testowalem i dupa ani razu sie nie zwiesil
albo gosciowi nie dzialaly comy w plycie i tylko jak jej dotkne
to bylo wszytko wporzadku zadnych problemow
takich przykladow sa 1000000000000000000

> Zawsze sobie wyobrażałem, ze komputer to
> jest rzecz powtarzalna do bólu, a tu proszę... Całe życie czegoś nowego
> się człowiek uczy ;-) Oczywiście po dwóch godzinach pracy wzzystko
> siadło i tyle się nacieszyłem... Na szczęścioe teoria o powtarzalności
> pracy sprzętu komputerowego okazała się słuszna, bo w serwisie potem
> znów się odpalił i po dwóch godzinach padł ;-) Tylko trudno mi się
> cieszyć, ze wyszło na moje... Zastanawiam sie, czy po teście
> stwierdzającym, że "nastąpiło naruszenie wewnętrznej struktury
> procesora" dalej będzie działało przez dwie godziny? Bo jak nie - no to
> [...]
a dales im samego proca czy caly zestaw gdyz moze to cos plyta knoci

> Może jeszcze powalczę kwitami. Niech sie trochę powygłupiają na
> papierze, może będzie łatwiej później dać to jakiemuś fachowcowi, jak
> sądzisz?

przeczytaj uwaznie zasady gwarancji na podzespoly firmy w ktorej
kupiles tego procka
Krecenia procka Ci nie udowodnia. Mooga sie przyczepic
ze bylo zaslabe chlodzenie procesora (zalezy oczywiscie jakie masz)
co moglo spowodowac uszkodzenie struktury wew. procesora, tylko
jak Ci tak powiedza to niech odrazu wyjasnia jak stwierdzili
uszkodzenie wew. struktury procesora. NO chyba ze wierciles go
wiertarka;-)))
Mecz ich gdyz z tego co piszesz to nie maja oni racji, pewnie poprostu nie
chce im sie przyjac procka naprawde przykra sprawa ze sa jeszcze sklepy
gdzie traktuja tak klienta.

Krzysiek