Re: Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 23:37:56 MET DST

Niejaki(a) PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> Słaby ten procesor.
> Lepiej już kup C800 jesli chcesz pozostać przy Intelu.

A wacpan wieszli ile toc kosztuje?

> Jesli jednak wolisz AMD to bierz Durona 750-800

Tylko duron...

> Nie wiadomo co to za płyta bo BX to tylko chipset, ATX to format płyty
> a /133 swiedczy o obsłudze magistrali 133.

Zapewne jakis pc-shits... znowu ktos zostaje zatentegowany w butelke...

> Może być.

> 128MB Ramu zdolnego do pracy przy 133Mhz.

Przy celeronie chodzi z polowa tej predkosci... pomyslec o tym kupujac
ten zestaw... bo pamiec/cpu chodzi na 66MHz i gowno sie na to poradzi...

> Ale jakiej firmy ?

Pewnie szajsung... najlepszy wybor teraz jesli chodzi o czynnik
ekonomiczno/wytrzymalosciowy: Seagfate U5 40GB, a jesli chodzi o czynnik
wydajnosciowo/wytrzymalosciowy -IBM.

> Ktos niekumaty w tej firmie jest bo nawet nie napisał, że to TnT2 (nie było
> TnT1 z 32MB).

Pewnie nie napisali, ze m64...

> Jesli to jest TnT2, TnT2 Pro lub TnT2 Ultra to może być jednak nie daj sobie
> wcisnać
> TnT2 M64 ani TnT2 Vanta. A najlepiej to kup GForce2 MX 400.

Albo geforce ddr

> Tak Sound Blaster ale cienki.

Moze byc, jak ma byc tanio. Osobiscie twierdze nauczony doswiadczeniem -
SB LIve!

> Obudowa w formacie ATX czyli zasilaczem sterowanym z płyty głównej.

> Lepiej dołożyć troche i kupić cos na 17".
> Co do monitorów Samtron to nie wiem co to za firma więc się nie wypowiadam.

Taki przepakowany dla niepoznaki Szajsung. Nalepiej wybrac LG lub
Philipsa, i do tego 17"

> Pewnie jakas tania w stylu HP 610C :-)

Lub gorzej...

> Trudno powiedzieć czy ta cena jest okazujna czy też nie jeśli nie wiadomo
> jaka tam bedzie płyta główna, karta grafiki oraz jaki dysk twardy.

przeciez to typowe w hipermarketach. Zaklad, ze jakby to kupowac w
normalnym sklepie jako skladaka, to wyszloby taniej...

> 7200 rpm (obrotow na minute) pracujący przy UltraDMA 100.

ponownie nie napisano jaki, ale pewnie IBM (skoro ma byc to komputer
"wydajny".)

> Ja bym tego nie kupił w każdymr razie.
> Lepiej zlecić komuć obeznanemu w temacie złożenie kompa za podana kwote.

I do tego jak ma byc dobrze i tanio to Durona. No i skoro jestesmy w
temacie skladania - co sie RusH nei odzywasz (albo ja nei mam Twojego
postu :P ).

> Procesor nie mniej niż 600Mhz,

prade mowiac to 700... przynajmnije jesli chodzi o platforme amd... bo
intel to sie cofa...

> conajmniej 128MB ramu PC133,

nie. najlepiej 256mb ramu.

> akcelerator
> w najgorszym przypadku o wydajnosci TnT2 Pro\Ultra oraz karte dzwiękowa
> zgodna
> z obecnym standardem na rynku gier czyli EAX 2.0.

Czyli najlepiej SB Live!

> Obecne napędy DVD czytaj CD-RW jednak wolniej niż CD czy DVD.

Przy gorszych plytkach sa problemy (nie lapi itp... mialem to na pewnej
ilosci esperanz :( ).

> Jak miałem Samsunga 32/6x to CD-RW czytał przy 4x (prędkosci CD).

Bo to gowno, a nei dvd... samsung ma baaaardzo szajski sprzet...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|