Re: Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 02:01:39 MET DST

> A wacpan wieszli ile toc kosztuje?

Sporo wiem ale wolał bym dopłacić i mieć C800 który pójdzie na FSB ponad 100
niż siedzieć na C700 i marnym FSB 75 (lub coś pośredniego od 100Mhz w dół).
Obecnie FSB 100 to minimum i IMO nie warto zawracać sobie głowy pracami
które chodzą na FSB 66 (no chyba, że się podkręca).

> Przy celeronie chodzi z polowa tej predkosci... pomyslec o tym kupujac
> ten zestaw... bo pamiec/cpu chodzi na 66MHz i gowno sie na to poradzi...

Przy C800 chodzi na 100Mhz.

> Pewnie nie napisali, ze m64...

Pewnie tak.

> Moze byc, jak ma byc tanio. Osobiscie twierdze nauczony doswiadczeniem -
> SB LIve!

Również jestem zwolennikiem Sb Live :-) jednak zdaje sobie sprawe, że
tak karta jest droga.

> prade mowiac to 700... przynajmnije jesli chodzi o platforme amd... bo
> intel to sie cofa...

To zależy od tego kto ile ma kasy na wydanie.
600Mhz obecnie wystarcza niemal do wszystkich domowych potrzeb
(gry, filmy,muzyka, www itp) bez względu czy jest to C600 czy D600.
Jak na razie rozwój technologiczny procesorów idzie tak szybko do przodu, że
nie jest niezbędne kupowanie najnowszych procesorów aby cieszyć się
najnowszym
oprogramowaniem. A to dzięki konkurowaniu Intela z AMD.

> nie. najlepiej 256mb ramu.

Do W98/ME nie jest to niezbędne (choć im ramu więcej tym lepiej).
128MB to mimimum a 192MB to tak w sam raz.

> Czyli najlepiej SB Live!

Tak ale jak już pisałem to jest droga karta.

> Bo to gowno, a nei dvd... samsung ma baaaardzo szajski sprzet...

Ja tak nie sądze o swojim bylym DVD Samsunga.
Czytał nawet mocno porysowane płytki zarówno CD jak DVD i choć CD-RW
czytał bardzo wolno (4x) to narzekać na niego nie mogłem.
Po półtorej roku użytkowania chodził niemal jak nowy.
Jednak IMO CD-Romy Samsunga to kompletny szajc (szczególnie modele 24x).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\