Re: Prosba o ocenę kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 23:25:15 MET DST

Niejaki(a) Raffa <rafalw_at_interia.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:
> tylko
> >
> Nie nie nie
> lepiej tak izestaw Celeron na BX - raczej małoprawdopodobne problemy ze
> stabilnoscia

no nei wiem... :P u mojej bylej nie potrafilem na win 98 zawiesic kompa
zwykla praca... a moj celek 400... no way. Lezal i kwiczal. A ona ma
duronika 650mhz :)

> nie trzeba bawić sięViaPackami czy innymi rzeczami

khem... 3 minuty _wraz_ z zalaczeniem komputera. Specjalnie liczylem z
zegarkiem w reku. Pierwszy raz instalowalem via serivce pack, zajelo mi
to 3 minuty. No dobrze... 3 minuty i 18 sekund. Duzo, nie?

> - dla kogos małozaawansowanego taki rozwiazanie jest najlepsze !

alez oczywiscie. kiedy nauczy sie uruchamiac i instalowac gierki to
okaze sie, ze procesor jest za malo wydajny do tych rzeczy...

> czyli np Celeron 700

Bez komentarza... FSB nadal 66MHz... stary! To ma dorotka - moj nowy
lanowy serwer. Ona ma AMD K5 100MHz, 66MHz na mnozniku 1,5x. NAwet sie
nei spodziewalem, ze yntele balerony nadal beda z niego korzystac! to
jest (sorki za to) kurwa mac 7 lat chyba od wyprodukowania tego k5
100MHz, ktory siedzi w dorotce, a tutaj mi wyjezdza jakis palant, ze cel
na 66MHz to szczyt wydajnosci... nie zdzierze... doprawdy...

> płyta na BX (bez UDMA66 zwykła za 290 zł)

Alez oczywiscie... cofaj sie dalej. BX ma kilka lat! podlaczasz dysk IBM
DTLA i na tym udma 33 okazuje sie, ze nie jest w pelni sil...

> CD, karta dzwiękowa i graficzne i reszta może być jak mieles
> a........ ten monitorek to może jednak nie Samtron - gorsze wydanie SAmsunga
> lepiej już oryginalnego SAmsunga 550s czy cos takiego !!!

Oczywiscie... plaski kineskop w wydaniu szajunga... po prostru wiecej
szkla po bokach...

> a..... jak do internetowania to chyba modem ! a drukarka - pewnie jakaś
> najtańsza ale jak do zabawy to spoko !
> chociaż cena srednia jak za wszystko

Ja bym wybral:
AMD Duron 700MHz
MSI (microstar) kt7
1x dimm 256MB RAM
HDD Seagate U5 40GB
geforce ddr
cdrom teac lub dvd pioneer (osobiscie wydaje mi sie, ze zwyykly cd bylby
lepszy, bo tanszy od dvd...)
modem - nie moja kategoria
drukarka - nie moja kategoria
monitor - lg lub philips